Fen İşleri Dairesi Başkanlığı – Haberde Son Saniye https://haberdesonsaniye.com İzmir'in güçlü haber sitesi Sat, 16 Aug 2025 08:27:46 +0000 tr hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Başkan Tugay personelle buluştu: Bizden önemli görevler bekleyen bir şehir var! https://haberdesonsaniye.com/baskan-tugay-personelle-bulustu-bizden-onemli-gorevler-bekleyen-bir-sehir-var/ https://haberdesonsaniye.com/baskan-tugay-personelle-bulustu-bizden-onemli-gorevler-bekleyen-bir-sehir-var/#respond Sat, 16 Aug 2025 08:27:46 +0000 https://haberdesonsaniye.com/?p=15442 İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, cuma günü sabahın ilk saatlerinde Fen İşleri Dairesi Başkanlığı’nın Bornova’daki şantiyesinde işçilerle kahvaltıda buluştu. Başkan Tugay, “Her zaman birbirimizden güç alarak, birbirimizle dayanışma içerisinde olarak zor günleri aşacağız. Bizden önemli görevleri yapmamızı bekleyen bir şehir var. Onlar bize güveniyor. Sizlerin evlerinize huzur içinde gitmeniz, şehrin de sizden alacağı hizmetle mutlu olması için ne gerekiyorsa yapacağım” dedi.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, cuma günü sabahın ilk saatlerinde Fen İşleri Dairesi Başkanlığı’nın Bornova’da bulunan şantiyesinde işçilerle kahvaltıda buluştu. Kilit parke, taş, kaynak ustaları, vinç operatörleri gibi yaklaşık 400 personel işe başlamadan önce Başkan Tugay’la bir araya gelerek, yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdi. İzmir Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanı Selahattin Mamikoğlu ile sendika temsilcilerinin karşıladığı Başkan Tugay, “Sizlerle bu ortamda olmak, aynı sofrayı paylaşmak bana büyük gurur ve mutluluk verdi. Sizlere minnettarız” dedi.

​​​​​​​

Çalışma arkadaşlarına duyduğu saygı ve sevgiyi tarif edemeyeceğini belirten Başkan Dr. Cemil Tugay, “Yaptığınız her şey için çok teşekkür ediyorum. Elinize, emeğinize sağlık. İyi günler yaşayalım diye adım adım ilerliyoruz ve çalışıyoruz. Ben iyi gittiğimize inanıyorum. Hep beraber daha iyi olacağız” diye konuştu.

“Evlerinize huzur içinde gitmeniz için ne gerekiyorsa yapacağım”
Can sıkıcı sorunlara karşı birlik mesajı veren Başkan Tugay, şunları söyledi: “Her zaman birbirimizden güç alarak, birbirimizle dayanışma içerisinde olarak zor günleri aşacağız. Bizden önemli görevler yapmamızı bekleyen bir şehir var. İzmirliler bize güveniyor, bizim iyi çalışmalar yapacağımıza inanıyor. Olur olmaz durumları kafanıza takmayın. Zaman zaman yanlış anlaşılmalar da olabilir. Bunları hiç dert etmeyin. Biz kocaman, büyük bir aileyiz. Hep beraberiz. Sizlerin evlerinize huzur içinde, iyi duygularla gitmeniz, şehrin de sizden alacağı hizmetle mutlu olması için ne gerekiyorsa onu yapacağım. Sizlerle birlikte çalışmak, inanın benim için onur. Ve yürekten söylüyorum; her birinizi çok seviyorum. Kendinize benim için de iyi bakın. Ailelerinize benden çok selam söyleyin.”

Tugay, daha sonra işçilerle hatıra fotoğrafı çekilerek şantiyeden ayrıldı.

]]>
https://haberdesonsaniye.com/baskan-tugay-personelle-bulustu-bizden-onemli-gorevler-bekleyen-bir-sehir-var/feed/ 0
Aydın’da yol yapım ve yenileme çalışmaları sürüyor https://haberdesonsaniye.com/aydinda-yol-yapim-ve-yenileme-calismalari-suruyor/ https://haberdesonsaniye.com/aydinda-yol-yapim-ve-yenileme-calismalari-suruyor/#respond Tue, 05 Aug 2025 11:51:59 +0000 https://haberdesonsaniye.com/?p=14851 Aydın Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde eş zamanlı olarak sürdürülen yol yapım ve yenileme çalışmalarına devam ediyor.

Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Yol Yapım ve Bakım Şube Müdürlüğü ekipleri, Efeler ilçesi Zeybek Mahallesi’nde bulunan Zeybekler Bulvarı’nda kazı çalışmalarına başladı. Bulvarda kazı çalışmalarının ardından sıcak asfalt serimi ve kaldırım çalışması gerçekleştirilecek. Yol çizgisi ve logo çalışmaları da yapılacak olan bulvar, daha konforlu ve güvenli haliyle ilçe halkının kullanımına sunulacak.

Yol yapım ve yenileme çalışmalarının kent genelinde sürdürüleceğini belirten Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, “17 ilçemizin tamamında yol yapım ve yenileme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Güzel Aydınımız için çalışmaya, hemşehrilerimizi hizmetlerimiz ile buluşturmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Vatandaşlar, hizmetlerinden dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

 

]]>
https://haberdesonsaniye.com/aydinda-yol-yapim-ve-yenileme-calismalari-suruyor/feed/ 0
Büyükşehir’den Aliağa’ya modern dokunuş! https://haberdesonsaniye.com/buyuksehirden-aliagaya-modern-dokunus/ https://haberdesonsaniye.com/buyuksehirden-aliagaya-modern-dokunus/#respond Thu, 31 Jul 2025 08:10:55 +0000 https://haberdesonsaniye.com/?p=14557 İzmir Büyükşehir Belediyesi Aliağa’nın simgesi Demokrasi Meydanı’nın yenileme çalışmaları için düğmeye bastı. Demokrasi Meydanı’nı tarihi kimliğiyle uyumlu, çağdaş ve yaşanabilir bir meydana dönüştürecek dokunuş için proje çalışmaları başlatıldı. 2026 yılında hayata geçirilmesi planlanan projeyle tarihi ve yeşil doku ön plana çıkarılacak.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kamusal alanların daha konforlu ve verimli kullanımı için ilçelerde çalışmalarına devam ediyor. Kent merkezinde çok sayıda alanın yenileme çalışmasını tamamlayan İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa’nın simgesi Demokrasi Meydanı için kolları sıvadı. Aliağa’nın tarihi simgelerinden Merkez Camii’nin hemen önünde yer alan Demokrasi Meydanı’nın daha konforlu ve etkin kullanımı için Kent Tarihi ve Tanıtım Daire Başkanlığı tarafından proje çalışmalarına başlanıldı.

Tarihi doku ön plana çıkacak, yeşil doku güçlendirilecek
Çalışmalar kapsamında, alanın mevcut durumunu analiz etmek üzere harita alımı gerçekleştirildi. Sahada yapılan incelemelerde alanın eksiklikleri tespit edilerek proje tasarım süreci başlatıldı. 2026 yılında Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından başlayacak çalışmalar kapsamında meydanı estetik, işlevsel ve kentle bütünleşen bir yaşam alanı haline getirilecek. Meydanda Merkez Camii’nin mimari siluetini ve çevresindeki tarihi yapıları ön plana çıkaran, yeşil dokuyla zenginleştirilmiş, sosyal buluşmaları teşvik eden ve modern kent mobilyalarıyla donatılmış bir düzenleme yapılacak.

 

]]>
https://haberdesonsaniye.com/buyuksehirden-aliagaya-modern-dokunus/feed/ 0